FB

Thursday, February 9, 2012

Simple Je Hari Nie

Assalamualaikum....

Woohoo...lamanya tak update blog..maafla kepada siapa yang menyinggah tapi tak de cerita baru..rasa macam nak muntah dah tengok blog..berjangkit dengan rara agaknya..hihi...

Nie baru lepas lunch..malas betul hari nie nak keluar berjalan cari makan..asyik-asyik ke pasar mini kuala terengganu cari biskut..tak pun ke kedai kuih..tak pun ke Restoran Meka beli pisang goreng...bosan oww.....

Semalam untuk lunch ada beli daging burger dengan kacang panggang dalam tin tu..makan tu la semalam..hari nie malas nak keluar so makan benda sama la..gigih i goreng tau....hihi...




Perut pun dh kenyang...so jom sambung keje..oppss..gi surau dulu, solat sambil lepak-lepak seminit du.....

5 comments:

  1. ok la tu..janji kenyang. cam saya ni rugi sbb tak pandai mkn kacang panggang..haha.tekak desa betul kan?

    ReplyDelete
  2. x rajin pulak jumpa sis kat meka..
    dulu pernah nmpk kat kak PR je.

    ReplyDelete
  3. samalah kite.. dah kurang rajin.. aku pun dah lama tak hapdet ^_^

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...