Friday, February 3, 2012

Kalau tanam jadi ke montok gini ?

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..usai sudah lunch sebentar td...agak lewat kan..walau badan tak berapa sihat tapi selera tetap memuncak..hihi...sekarang pun dah ada kat secret receipe..kihkih..lunch td makan nasi ayam...nasi ayam mmg tak mampu nak tolak..





Tapi yg nak cite ni sebenarnya....





Cili merah montok nie 3 biji rm 1.50 ...maknanya sebiji lima posen sebiji...hoho..sentap sekejap...ni kat kuala terengganu..kalau kat kolumpo nung agaknya berapa la sebijik ye...

Mahal mmg mahal..tanam sendiri tak menjadi...huhu....Beli saje la demi untuk buat sos nak makan dengan nasi ayam...


Ok la mau makan kek pulak.....

4 comments:

  1. rindunye kat secret recipe terengganu....

    ReplyDelete
  2. Dear, kadang2 kat KL nunnn tu lagi byk tmpt yg leh dpt murah...depnds tmpt gak la...kat Kerteh ni, takyah ckp la...semua mhl, mentang2 le org minyak ramai kan..sabo jelah! huhu

    ReplyDelete
  3. nampak sedap gile ayam tu. nyum3

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...