FB

Wednesday, January 25, 2012

Sikap Negatif Sebab Air

jangan terkejut air pun boleh buat kita jadi negatif..time makan minum tu la  mulut nak mengomel...sebab tu belajar kat tadika jangan bercakap masa makan...hehe...tau baca bismillah je..doa-doa tak berapa nak rajin..lepas nie kena amal baca doa la..Insya Allah..
 
 
  • Untuk memastikan kita bersemangat sentiasa, rajin-rajinkan diri membacakan ayat-ayat suci atau doa-doa sebelum meminum air yang anda mahu minum, walaupun air tu air berais, air sejuk atau air suam. Janji air.
 
  • Elak untuk memaki, memarahi, mengumpat atau mengomen-ngomen di depan air.
 
  • Jika anda berbuat begitu, anda sedang menerbitkan getaran energi negatif lantas diserap oleh air minuman yang berada di dalam gelas di depan anda. Bila anda minum air tu, anda akan menjadi orang yang berenergi negatif, menjadikan sikap anda negatif, kata-kata anda negatif, tindakan anda menjadi tindakan negatif. Seterusnya, akan menjadi bertambah-tambah negatif.
 
 
Kesannya, anda tak dapat mencapai apa-apa kecemerlangan dan langsung tak dapat merubah apa-apa sikap dalam masa panjang.

2 comments:

  1. betul sis..
    malam tadi wida tgk mukjizat air zam2 kat astro oasis..kata penyelidik tu, air zam2 dan air yg dibaca dgn perkataan yg baik akan menunjukkan bentuk molekul yg sgt indah cam kristal. tapi air yg di baca dgn perkataan yg x elok pulak..molekulnya jd buruk dan x cantik.

    ReplyDelete
  2. Owh!yer ker?baru tahu..thanks for sharing the info!(^_^)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...