FB

Thursday, January 26, 2012

Mekah ?

Assalamualaikum ...



Wafiq dah bercakap macam org dewasa...tapi dah nama budak-budak...kalau dia salah cakap mmg buat yaya ketawa..ada masa tu dia akan sebut...

Wafiq nok gi tandas toilet sekejap ...

bila bg tahu tandas dan toilet tu sama saje tp lain kali tetap sebut lagi... ada masa tu bila kita puji dia bila dia buat apa yaya suruh..yaya akan selalau sebut 'good boy' or 'clever boy'...tapi sekarang tak sempat nak puji Wafiq akan puji diri sendiri..

good clever boy ...

haha..tak ke masuk bakul angkat sendiri tu...

tapi semalam Wafiq salah cakap...balik keje pergi ambil Wafiq kat rumah tok ma dia..bila dah melepasi Giant dan Mydin seperti biasa dia akan cakap...'tak dok parking..ayah dok leh gi Giant' ..hehe..tak payah yaya buat alasan..dia dah tahu yaya akan kata apa..jadi dia membebel sendiri...bila lalu depan mahkamah pulak boleh dia cakap :

ayah dah sampai Mekah !

hahaha.... tergelak sakan yaya...dan Wafiq buat muka derk saje...control macho.....hehehe....

6 comments:

  1. seronok kan anak dan bleh bawak beborak ^_^

    ReplyDelete
  2. hahahahaha ckp kelantan ke?hehehe comels je.

    ReplyDelete
  3. hehheheheh...adeeeh la...senyum baca...;)Wafiq y cool..ngeh3

    ReplyDelete
  4. macam bunyi cakap kelantan.. pergi mekah bestnyer...

    ReplyDelete
  5. alololo comey je budak kan bila dh pandai ckp.. Huhu abg aqil pon masih pelat n tak faham lagi apa yg dia bebelkan..
    Neway shima tag Yaya ye. Jom singgah blog shima. Tp bukan contest ye

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...