FB

Sunday, January 22, 2012

Kek Lobak Merah

Assalamualaikum...

Ingat nak buat tajuk 'kek carrot' tapi jadi rojak la pulak bahasa tu..nie 1st time buat...tak brape nak menjadi...terover lembap jadinya..lembab hala ke lembik..ntah mana silapnya pun tak tau...






Ada sesiapa pernah buat carrot cake?? Bak mai resepi..nak try lg.. resepi yg yaya buat nie ambik dgn ofismate..dia buat pun tak jadi..yaya buat pun tak jadi...atau mg carrot cake tu mmg akan jd lembab? Tp masih boleh di makan lagi kek ni..bg kat wafiq relaks je dia makan..hehe..



Suka dapt hadiah buku resepi..thanks adik sbb sudi bg buku resepi nie ..sesuai sangat utk kakak mu ini yg jarang memasak..haha..mak baru 9 hari tak de kat rumah tp i dah pening fikir nk masak apa setiap hari....huhu.....

3 comments:

  1. sedapnya..
    wida pernah mkn carrot walnut kek..kak su saudagar musafir duduk gong kapas yg buat..mmg sedap

    ReplyDelete
  2. akak blom penah mencuba buat kek karot ni. takpe lepas ni boleh cuba lagi sampai jadi hokeyyy

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...