Wednesday, January 18, 2012

Antara senarai nie..mesti ada yang korang buat masa kecil...

Assalamualaikum ...
 
Anda pernah buat salah satunya masa kecil:

1. Buka kipas meja, cakap depan kipas nak dengar suara bertukar.

2. Naik kereta, tengok bulan & ingat ... bulan ikut kita.

3. Naik basikal,boleh lepas tangan dari 'handle', rasa hebat.

4. Masa sekolah, ada orang bagi milo free, lepas ambil sekali, menyamar jadi orang lain, beratur ambil air lagi.

5. Lukis burung guna huruf 'v'.
6. Lukis matahari di penjuru atas kertas lukisan dan antara bukit.

7. Masa kecil, fikir bentuk hati yang sebenar macam ni --> ♥
8. Tutup peti ais dengan perlahan, sebab nak tengok bila lampu dia mati.
 
 
 
tergelak bila baca...hahahah....rasa semua buat kecuali no.4..sebab tak suka sangat air Milo + bukan berani sanagt ponnn...
 
 
 

5 comments:

  1. batul3x..sume tu sya penah wat masa kecik..hihihihi..lebih kurg sama upanya fikiran kanak2 ek

    ReplyDelete
  2. salam..

    syira x biasa buat nom2 n 4..yang lain tu adalah...hehe

    ReplyDelete
  3. salam..

    syira x biasa buat nom2 n 4..yang lain tu adalah...hehe

    ReplyDelete
  4. hu huu mengingatkan zaman kecil ku dulu...hu huuu. terutama naik basikal lepas tangan

    ReplyDelete
  5. masa kecil dulu belum ada letrik kat kampung... shiann.. tapi memang ingat bulan ikut kita.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...