FB

Tuesday, December 13, 2011

Penangan Cinta Elysa

Assalamualaikum...


Td berkira- kira nak makan mee sedaap goreng perisa asli..buat sampai 2 bungkus..bukan mkn sorang tapi bersediap sedia andai mr.tmfs tumpang sekaki. Tp bila siap masak tak mkn pula sbbnya terliur tengok bawah saji ada ikan keli goreng dgn sambal belacan. Korang mkn tak ikan keli? Mkn dgn nasi putih..walaupun tak de kuah tapi tetap berselera.apa nasib mee sedaap goreng? Nanti2 la mkn sambal tengok Cinta Elysa...last episode mlm nie...


Pg td...mak mentua ajak ajak tengok anak saudara dia baru dapat baby..sempat lagi mak mentua berseloroh..'kita gi malam esok..malam nie dok leh..cinta elysa dah ngelast...' .. haha...


Jd plan la nk gi cari hadiah untuk baby..mr.tmfs ajak pergi beli mlm tapi yaya pun tak sanggup jugak...haha..nak tengok cinta elysa kan...lepas balik keje cepat2 gi beli...


Ptg td masa duk mengadap mkn malam berlaukkan ikan keli goreng mr tmfs ajak pulak ke mydin mall.. nk cari screen prorector untuk my new tablet.. minta dia tunggu jumaat ni gi cari pun tak nak..takut i pakai ganazz katanya.. hihi..akhirnya lepas solat maghrib cepat2 gi mydin mall...penangan cinta elysa...^_^


Horey...sekarang dah sampai rumah... Nak main dgn wafiq pulak...


Kepada peminat Cinta Elysa....selamat menonton.....^_^


Published with Blogger-droid v2.0.1

5 comments:

  1. Haha. Tak minat pun cerita tu tapi dah episod akhir tengok jugak.

    ReplyDelete
  2. haha.. citer cinta elysa punye pasal

    ReplyDelete
  3. huhuhu aku pun layan cite ni dari mula

    ReplyDelete
  4. yelah..kitaorang laki bini x kuar rumah semalam semata-mata nak tgk cinta elysa.padahal ada benda penting nak beli kat giant...hiks.

    sis beli samsung tablet ker?bestnya

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...