Friday, December 9, 2011

Cara Jawab Panggilan Telefon Dengan Gaya Paling Stylo

Assalamualaikum...

CaRa-CaRa AnGkAt TePoN dEnGaN BeTul..

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kita amalkan adelah salah...dankebanyakannya sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cuba untuk
menukarkan jawapannya (tak le korang boring sangat kalu jadi operator).

1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?

Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?

Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau
sape kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak
awak?

Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye
saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor
323?

Jawapan: maap cik,nombor tak boleh
disambung,hanye boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?

Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal
rumah ni bapak yang beli.

6. Soalan: haloo timah, buat ape tu?

Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?

Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu
memberikan perkhidmatannya... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya
nak bercakap dengannye.

Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo......

Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda
ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...

Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?

Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih
menjawab betul le tu.

12.Soalan:assalammualaikum..

Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak
tepon.salam kite wajib jawab)

Dont Try This At Home but in the Highway Ok ! :))


Sent from Samsung Mobile

4 comments:

  1. salam kenal.. nice entry.. nak ikutlah tips ni.. hehe.. baru stylo... free2, jmput lwt blog, bc kisah Harimau, cicak dan Manusia :)

    ReplyDelete
  2. hah, no 11 tu kacak, buleh praktis ^^

    ReplyDelete
  3. haha....memang menjawab soalan yg ditanya tu...;p

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...