FB

Saturday, November 19, 2011

Trend Telur Asin

Baru tukar trend ka? Atau daku yg ketinggalan zaman...Hihi..dari telur ayam bertukar ke telur itik..bukan setakat telur itik rebus tp nie telur asin..org ganu sebut telur masin..^^

tadi pergi kenduri kawen dapat bunga telur.sekali tengok kulit telur warna putih ko..terkezut ahkak..hihi..

Bunga telur pun bukan murah..kalau bagi telur yg cantik plus telur asin mmg kelas ko..kihkih...dh dlm kemampuan masing2..xde salahnya...

Sekarang dah start cuti sekolah..musim kenduri kawen..bnyak jugak nie kad walimatul urus..erm..biasa kalau pergi bg duit je la..kalau kawan bg hadiah..korang kalau gi kenduri kawen jemputan org sekampung biasa korang bg brape rm? Nk kata kenal xla sangat..ada tu sekadar kenal muka je..nama pun xtau..bercakap pn xpernah...kalau korang, korang bg hadiah ke duit? Kalau duit bnyk mana pulak? RM 10 boleh?? Kihkih...ala...perut kecik je..mkn pun sikit..^^

Sent from Samsung Mobile

5 comments:

  1. kalau kat JB, telur asin memang dah selalu... sebab sebiji telur asin boleh makan kongsi2... tapi telur pindang masih ramai lagi yang suka :)

    ReplyDelete
  2. tgk le sapa yg jemput, kalu kenalan rapat, hadiah @ RM50 @ RM20, yg biasa2 RM10pun cukup le

    ReplyDelete
  3. oo pakai telur masin eh?xtau pulak. penah tgk pakai telur pindang..telur masin pon sedap. 80 sen da sebijik.

    ReplyDelete
  4. kat tempat kita dah lama dah guna telur asin ni...
    suka jek dpt...

    ReplyDelete
  5. x pernah dpt lagi telur masin ms gi kenduri ni..bagus gak sebab telur rebus wida x suka sgt

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...