Thursday, October 20, 2011

Nampak Bambam Je ...

Assalamualaikum ....

Gambar semalam..gambar blur aje..wafiq tak reti nak diam sungguh..susah nak snap pic dia ....cuba tengok rambut depan Wafiq...aki dah potong pendek...hihi....menyerlahkan muka wafiq yang bolatt lagi tembamm bam bam! yaya sebenarnya suka tengok anak rambut panjang..tapi kalau potong pendek xpe je..boleh aje...



bergelak ketawa kat atas meja makan...korang perasan tak almari belakang wafiq tu..tu antara sebahagian mainan mr.tmfs..mainan si ayah bukannya si anak...hohoho.... dulu adalah Wafiq geram sekejap dengan toys ayah dia tu tapi dia mintak pun ayah dia tak kan bagi punya..mahal tuuu...bila dia dah besar sikit nie langsung dia tak heran dengan mainan tu semua..Wafiq buat tak nampak je...hihi..agaknya dia dah paham kalau dia mengamuk mmg tak kan dapat...



owhhh...tembammnya pipi anak ibu ...bahagian belakang rambut belum sempat proses lagi ...



pic before potong rambut...which style is better ???


8 comments:

  1. yg panjang sikit tu nampk ok..takpe, nanti pnjng lah tuuu..

    mainan ayah ke anak yg paling banyak kak??huhu

    ReplyDelete
  2. @niena : makin dan semakin bolat..hohoho...

    ReplyDelete
  3. @azwa : suka yg tu jugak..hihi..of course ayah dia..hihi

    ReplyDelete
  4. bambam yg best..blh picit2 pipi tu

    ReplyDelete
  5. mainan ayahnya?wah..tak sangka pulak

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...