Thursday, October 20, 2011

Nampak Bambam Je ...

Assalamualaikum ....

Gambar semalam..gambar blur aje..wafiq tak reti nak diam sungguh..susah nak snap pic dia ....cuba tengok rambut depan Wafiq...aki dah potong pendek...hihi....menyerlahkan muka wafiq yang bolatt lagi tembamm bam bam! yaya sebenarnya suka tengok anak rambut panjang..tapi kalau potong pendek xpe je..boleh aje...



bergelak ketawa kat atas meja makan...korang perasan tak almari belakang wafiq tu..tu antara sebahagian mainan mr.tmfs..mainan si ayah bukannya si anak...hohoho.... dulu adalah Wafiq geram sekejap dengan toys ayah dia tu tapi dia mintak pun ayah dia tak kan bagi punya..mahal tuuu...bila dia dah besar sikit nie langsung dia tak heran dengan mainan tu semua..Wafiq buat tak nampak je...hihi..agaknya dia dah paham kalau dia mengamuk mmg tak kan dapat...



owhhh...tembammnya pipi anak ibu ...bahagian belakang rambut belum sempat proses lagi ...



pic before potong rambut...which style is better ???


8 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

muka dia semakin buyattt

azwa amani said...

yg panjang sikit tu nampk ok..takpe, nanti pnjng lah tuuu..

mainan ayah ke anak yg paling banyak kak??huhu

YAYA AZURA said...

@niena : makin dan semakin bolat..hohoho...

YAYA AZURA said...

@azwa : suka yg tu jugak..hihi..of course ayah dia..hihi

Bardboo said...

bambam yg best..blh picit2 pipi tu

Prince Halilintar said...

bambam tu yg buat comey tu..

kokser kokdam said...

nanti besau, ensem budak ni.. =)

wida said...

mainan ayahnya?wah..tak sangka pulak

Post a Comment

terima kasih sudi komen.

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...