Monday, October 3, 2011

Magnetic Drawing Board

Assalamualaikum ...

Magnetic drawing board nie yg ke-2 utk Wafiq...yang 1st  tue beli kat Toys R Us..lagi kecik dari nie dan lagi mahal..elok lagi yang lama tu cuma yg nie buat yaya berkenan pulak..biasa la kan..ibu yang lebih..kihkih...anak bukan tau apa pun...hihi...

wafiq yaya perasaan tak berapo gemor nak main permainan macam kereta ke ..robot ke...(setakat nie la...) dia suka sangat melukis... (menconteng sebenarnya...^^) lagi pulak yaya selalu verangan dlm hati nie nak dia belajar melukis kat Kelas Seni Lukis Pertama ... semoga anak ibu ada bakat dalam melukis nie....


 magnetic drawing board nie spesel sikit...colourful magnetic gitu ...yg macam bentuk siput sedut tu la pen nya... lagi 2 siput ngn starfish tu ada magnet kat bahagian belakang..so kira cam ada bentuk la bila lekat kat board tu....


 sila jangan terpedaya..nie bukan Wafiq yang lukis..nie hasil tangan yaya yang kejong..haha..


hah..yang nie baru Wafiq lukis... (erkkk..percaya ke....??) xde la..yaya la yg lukis ...(jgn gelak..tau la lukis tak cantik ...tapi harus buat pandai lukis demi nak kasi anak berminat nak melukis...^^) selalu je tak sempat nak snap hasil 'lukisan' (contengan sebenarnya...) cepat je wafiq padam ..





nota kechik : beli kat COSWAY .. 10 coupons + RM 16.90 ... kalau takde coupon RM 29.90 ...



 









6 comments:

  1. cantiklah..
    wida selalu beli kat pasar malam jer..rm6.00 satu.
    tapi beli dua dpt rm5.00 satu..hehe

    ReplyDelete
  2. nanti Q dah besar sikit nak beli gak la ngee..

    ReplyDelete
  3. comel2..heeee..last2 nnt bukan wafiq yg lukis..mak dia pulak lukis.heee :P

    ReplyDelete
  4. prince ingat nk beli mainan camni jgk la tuk befday ank buah prince nnt..

    ReplyDelete
  5. saya pun ada belikan anak2 ni. saya lukis, diorang main teka2.

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.