Wednesday, October 5, 2011

Lekat Tabiat !

Assalamualaikum ...

Tengoklah anak bujang yaya nie...time minum susu ada saja ragamnya...sebelum nie..kalau minum susu mesti kena ada bantal dengan toto kecik dia tu..tapi sekarang dah boleh terima kalau menyusu atas karpet je...tak de nya nak minum susu atas lantai tak berlapik tu...mengada betul..erk..sejuk agaknya..tu yang nak berlapik tu...

tapi dalam sebulan nie tambah lagi satu tabiat time menyusu....



perasaan tak..penutup botol susu tu..mesti nak kena pegang...sebelah tangan pegang botol sebelah lagi pegang penutup....jangan ko bg botol tak de penutup..tak cukup pakej dia tak terima...apa punya tabiat laa...reka betul la budak nie...



sekali penutup tu tergolek..terlerai dari tangan..mula la keluar suara dari dalam tekak je mintak penutup tu...botol susu kat mulut sayang nak lepas..cam ne nak bercakap.....hihi ....macam-macam la wafiq nie ....



nota : wafiq semakin besar... pagi td tak nak guna dah sudu plastik dia tu..bekas plastik pun tak nak..nak makan guna sudu besi macam ayah dgn ibu..bekas pun nak sama...makan sendiri...tak perlu kena suap dah....







7 comments:

  1. semakin hari kita tak sedarkan anak kita makin besar,rasa macam dorang tu kecik lagi.

    ReplyDelete
  2. hurm..mcm2 budak skarang nie..ikut je la kak yaya...asalkan tak bg masalah kpd aka sudah..huhu

    ReplyDelete
  3. ikut je kak yaya....budak2 memang mcm tue...asalkan x menyusahkan kite sudah..huhu

    ReplyDelete
  4. wafiq dah makin besar...heheh
    mmg mcm2 ragamlah yer
    layankan jer sis

    ReplyDelete
  5. haha kreatip bdk2 nih..ada je mende nk digentel bg dorg leka kot =)

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.