Tuesday, October 25, 2011

Jangan Makan! Bahaya!


Assalamualaikum ...


Bila saja Wafiq nampak mak alangnya makan nie ... makanan tak luput dek zaman tak lekang dek hujan ... kehkeh!


ada sesiapa tak pernah makan ??? respect la ... hihi....  ai suka yg hijau tu...^^



bila wafiq tengok alang dia makan terus je dia membulat mata sambil cakap :


'' Alang....jangan makan ! bahaya ! bahaya bahaya bahaya bahaya bahaya !!!! ... nak sikit ''



hahah...tergelak kami sekeluarga dengar dia cakap..punyalah cakap 'bahaya' tu banyak kali lepas tu boleh la mintak sikit...hhaha...tapi Wafiq mintak-mintak manja je ...dia tak mengamuk nak pun..sebab kat tangan dia dah ada eskrem cornetto! ^^




'Like' kalo suka entri nie...^^


6 comments:

  1. hehe..igt bahaya nape...tp mmg junk food xbpe elok sgt..tp skali skala xpe kan...sy suke yg purple tuh..tomatooo..hehe :p

    ReplyDelete
  2. KC suka yg BBQ. Feveret last time, now and forever kot. hihi.

    ReplyDelete
  3. haishh wafiq ni buat lawak je^^

    ReplyDelete
  4. ekeleh ingatkan memang betul2 tak boleh makan -.-
    kena pancing la ni !! adui , hehe

    Jom la singgah Blog Zakwan pulak :)

    ReplyDelete
  5. ooo..ingatkan naper la..saya suka yg cheese tu..sodap..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...