FB

Friday, October 14, 2011

Carrie Junior !

Semalam mr.tmfs beli bedak untuk wafiq..entah apa igaunya..katanya berkenan benor dengan bau bedak nie..padahal sepanjang umur wafiq nie keje membeli bedak mandian segala keje yaya...

Tapi betul la...baunya best sangat..yg nie jenis groovy+grapeberry..ada bau buah gitu...??sweeet aje baunya....hihi....masa mr.tmfs bawak balik rumah semalam terus dis bedak tu kat wafiq..bila wafiq tengok tu spontan dia cakap 'carrie junior!!!!'.. Tahu dia rupanya...pengaruh iklan lagi...hihi....

Nasib baik best bedak tu...sebab selama nie beli bedak johnson je...ada 2 botol bedak size besar kat rumah mak org bagi masa org dtg tengok wafiq dulu yaya tak pakai sampai ke sudah..( brand terpaksa dirahsiakan...^^) bedak tu pakai kat kulit kita yg tua nie bukan main panas lagi rasanya..kasar kemain lagi bedak tu..langsung tak mesra kulit...huhuhu....

Tapi nasib carrie junior nie badaknya tak kasar dan pakai pun rasa tak panas....kalau tak membazir je beli even beli botol kecik..rasa cam cepat habis je badak nie...sebab semalam ngan pagi nie duk pakai bedak nie je..skip sekejap johnson cooling tu..hihi..lagi pulak botol je nampak besar padahal bedak kat dlm botol tu separuh botol je..ce korang tilik pic atas tu kalo tak caye...kihkih...


Sent from Samsung Mobile

10 comments:

  1. saya dari zaman sekolah suka bedak carrie junior..bau sedapp...

    ReplyDelete
  2. eka pon pakai bedak ni kak

    a ah mmg separuh je isi dia..huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. anak2 mmg guna brg carrie junior...bedak,mandian,syampu.minyak rambut..produk ni mmg best sbb wangi sgt2..

    ReplyDelete
  4. Yaya.. akak pernah guna bedak carrie untuk anak2. memang wangi.. now akak guna pureen merah 'medicated'.. tu, ok gak..

    ReplyDelete
  5. anak2 saya pakai mandian carrie junior.
    pengaruh iklan.haha.

    ReplyDelete
  6. waiz pon suka tgk iklan carrie junior ni..tp x pernah beli lagi, hehe.

    yelah..biasanya bab membeli brgan budak ni mesti kerja kita jer kan

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...