Saturday, October 8, 2011

Bercinta Rasanya.....

Hihi....yaya xtau nak buat tajuk apa..tapi rasa ok la tu....ni take five sekejap..baru lepas iron baju budak kecik tu..baju sape lagi..wafiq la..bab iron meng'iron'nie mmg bercinta rasanya nak buat keje yg satu nie...slow slow je membuatnya..haih...tp baju wafiq yaya suka iron..nie pun sikit je..baju yang pakai 2 3 hari nie..suka iron baju budak kecik..semua soft cotton..senang keje menggosok..pulak tu semua baju seluar kecik2 aje...sekejap je dah selesai...

Nie nak sambung iron baju yaya ngn mr.tmfs pulak...iron sepasang je la dulu...tetiba rasa malas nak iron untuk buat stok seminggu...huhu...

Nota kechikkk : entri yg menjelma tiba-tiba...hihi..dek kerana dah 2 hari blog tak berhapdet.....

Sent from Samsung Mobile

3 comments:

  1. rajinnya m'iron baju wafiq..
    hehe

    ReplyDelete
  2. wah baju wafiq yang kecik pun beriron?? huhk bagusnye^^

    ReplyDelete
  3. Huh dok sangka kak ya serajin ning..dok penoh lok citer kat ofis...yani baju sndr pon bercinta nk gosok..kdg2 wak2 dok napom je kalau kedut..baju apih terpaksa la gosok..tu pon setiap pg sblm gi keje baru hegeh2 nk gosok..hihi

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.