Sunday, October 23, 2011

Ateh ada 'belon besor' , Wafiq ada 'belon kecik'

Assalamualaikum...

Boleh tahan menunggu kat klinik kesihatan hiliran..kepuar rumah pun dah 8 lebih..padan la menunggu lama..ramai betul org dtg cek perut..ada rasa jeles di situ duk tengok org bawak perut terboyot-boyot..terkengkang-kengkang...

Rindu betul dgn suasana kat kpinik obu dan anak ini..haih..bila boleh merasa buat kali kedua nie..Ya Allah..sesungguhnya hamba Mu ini dah bersedia untung timang cahaya mata ke dua..permudahkan lah rezeki zuriat ke atas ku Ya Allah..amin...^^

nie yaya teman adik yaya..baru sampai trg semalam..so register kat sini dulu..senang nanti nk guna khidmat JM ..

Lps nie nk kena teman dia HSNZ pulak..ada masalah air ketuban..tak sampai paras yang sepatutnya..adik yaya nie jangkanya 1/11 .. Date scan due esok..

Time wafiq main perutateh dia boleh dia cakap ateh ada belon besor,wafiq ada belon kecik..hahah tergelak yaya! Wafiq letak telinga dia kat perut ateh..lepas tu boleh dia wafiq cakap 'wonderpets nyanyi dlm nie!'... Hahha...alahai anak ibu....wafiq nak adik ye? ^^

Sent from Samsung Mobile

3 comments:

  1. alah..cianya wafiq.nak adik yer...
    sis kena usaha lebih ni..

    ReplyDelete
  2. comelnye la wafiq ni.. wonderpets?? hahah ade kawan la wafiq ni. ape kate bg wafiq adek^^ huuk

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...