FB

Thursday, October 13, 2011

Assalamualaikum ....


apo nak di kato....kalo buleh nak jadi cekgu skolah kek pokan seromban ! (org negeri sila maafkan yaya kalau salah loghat ^^ )

tapi kalau jadi cikgu boleh kurus ke? possibility utk kurus tu ada..kan kan..naik tanga turun tangga gi masuk kelas..ada sukan lagi..mungkin boleh kurus..hihi..haish..apa mengarut nie....

berat badan mmg ideal...tapi sebenarnya berat badan nie naik dekat 2 kilo! huhu..ingtkan naik sikit je.. bila cari balik slip timbang yang bulan lepas punya terpana daku..dah kelabu asap dah ink tapi mmg nampak lagi angka berat badan tu..huhu...terpana daku...lepas 2 minggu pertama raya berat maintain lagi..sepanjang syawal pun okey lagi berat tu..sebab banyak puasa kut time syawal tu...tapi sekarang...huwaaa.....

tengok body fat index tu..nak oihh...sentap ahkak..'banyoknyer lemok dalang tubuh aku nih!'

huhu...sebulan sekali timbang berat..lepas timbang rasa insaf la konon..

dan dan nak diet...tapi yaya rasa yaya makan siket jewww...hihi...luch pun seminggu belum tentu makan nasi...dinner pun sebelum 7.00 malam...malam dah tak sentuh makanan..tapi nape makin naik ???? tak paham!




nota kechikkk : jalan penyelesaiannya...kena puasa sunat isnin khamis  nie......hihi....

4 comments:

  1. tgk ckgu sekolah ada jer yg tak kurus.hahaha

    ReplyDelete
  2. Hihihi.... naik sebab makin tua metabolism makin kureng. Sebab tu la kot?

    Kecik molek rupanya ibu wafiq ni, 153cm. :p

    ReplyDelete
  3. alah..kurusnya.
    kalau nak berbanding dengan sy ni..hiks

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...