FB

Wednesday, September 28, 2011

Sekadar Berkongsi ... Banyak Info Bermanfaat


Assalamualaikum ...


Yaya suka baca blog nie..moga segala info yang ada kat situ bermanfaat utk korang semua .. ilmu tu perlu dikongsi..tp yaya tak ada ilmu tu cuma tau kat mana sahaja tempatnya..hihi..

pernah tak korang terfikir bahawasanya perempuan islam sakit nak bersalin pun kena solat walaupun keluar darah ??

pernah tak geng2 blogger perempuan nie timbul rasa was-was time bersolat sebab keluar angin dari vagina? sampai ambil wuduk 2 3 kali ? bimbang akan sah atau tak solat tersebut ...

info dari penulis berserta perkongsian dari kotak komen banyak membantu .. betul la kan..sharing is caring ...^__^


dan banyak lagi info terbaik kat sini ... ISLAM ITU INDAH ... kerana cinta ....

8 comments:

  1. tq....org ppuan mmg byk mslh kn..penyakit was2 pun byk....termsk cik dah

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya, Islam bukan agama yang kompleks dan menyusahkan penganutnya. Yang membuatnya kelihatan komplikated ialah manusia itu sendiri.

    ReplyDelete
  3. thanks sbb bg link inf0 yg sgt bgune :)

    ReplyDelete
  4. thanks.... info menarik dan membuka mata yang agak2 kuyu ni.... :)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...