Monday, September 12, 2011

Popia Nestum Horlicks

Assalamualaikum ...

Weekend baru nie buat lagi popia nestum nie..benda senang rajin la nak mebuat..buat kudap-kudapan sambil tengok tv...buat utk raya hari tu 3 paket popia lama dah habis...hihi..kalau makan nie tak sedar setengah balang ah habis..cam berhantu jer....hahaha...

nak buat senang..tak payah kasi resepi la..ramai tau buat nie..hihi...rasa nestum n horlicks plus manis gula sikit sikit tu mmg best!

nie rupa popia selepas digulung .. untuk memudahkan proses menggulung tu korang gunakan lidi sate..pastu gulung..senang je..kejap je gulung sepeket tu..yaya menggulung suka tapi memang kerah mr.tmfs 'leraikan' sehelai sehelai kulit popia tu .. rasa macam rumit jer nak buat benda tu..hihi...


 
sedia untuk dikunyah2..nyum nyum ...



nota kechikk : kulit popia mahal ler sekarang nie ....









6 comments:

  1. Dari hari tu nak buat tapi tak terbuat-buat lagi. Memang sedap buat kudap-kudapan ni. Nyumms.

    ReplyDelete
  2. nyummy..edkat sini pn kulit popia mahal..huhu

    ReplyDelete
  3. apsal xde rupe cam kuih pon.. hehehe.. larikkkkkkkk #bye :)

    ReplyDelete
  4. cute nye yg cm nie..
    bg resepi khas buat sy boleh x??hihihi...

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...