Monday, September 5, 2011

Persoalan : Kenapa Hati Perempuan Sentiasa Tak Ketahuan Hala

Soalan:

Ustaz, kenapa ya hati perempuan ni kadang² tiba² je rasa sedih tanpa sebab. Ada orang kata syaitan yang ganggu! Ada petua tak untuk elakkan hati kita ni sedih? Kadang² bila bangun pagi rasa sedih, kadang² rasa macam rindu. Tapi tak tau rindu pada siapa!

Jawapan dari Ustaz Azhar Idrus:

PERKARA BIASA. HATI PEREMPUAN MEMANG
HALUS, HANYA LELAKI SEJATI YANG MAMPU MENJADI PENAWAR...!

Sumber : status seorang sahabat di facebook...

8 comments:

  1. suka ayat ni "PERKARA BIASA. HATI PEREMPUAN MEMANG
    HALUS, HANYA LELAKI SEJATI YANG MAMPU MENJADI PENAWAR...!" ^^

    ReplyDelete
  2. sepatutnya jawapan tu mcm ni..

    "hanya lelaki bergelar suami yang layak mendamaikan hati wania yg halus itu".

    :)

    ReplyDelete
  3. errrr ada gak rs gitu kadang2..lagi2 time nak dekat smpai masa hihihi ko penah rasa gitu x yaya? ^_^

    ReplyDelete
  4. pernah gak rasa macam tu..smpai leh nages kdg2

    ReplyDelete
  5. uuuuU kembang idung aku membacanya... aiyak!! uk uk!!

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...