Monday, September 5, 2011

Persoalan : Kenapa Hati Perempuan Sentiasa Tak Ketahuan Hala

Soalan:

Ustaz, kenapa ya hati perempuan ni kadang² tiba² je rasa sedih tanpa sebab. Ada orang kata syaitan yang ganggu! Ada petua tak untuk elakkan hati kita ni sedih? Kadang² bila bangun pagi rasa sedih, kadang² rasa macam rindu. Tapi tak tau rindu pada siapa!

Jawapan dari Ustaz Azhar Idrus:

PERKARA BIASA. HATI PEREMPUAN MEMANG
HALUS, HANYA LELAKI SEJATI YANG MAMPU MENJADI PENAWAR...!

Sumber : status seorang sahabat di facebook...

8 comments:

  1. suka ayat ni "PERKARA BIASA. HATI PEREMPUAN MEMANG
    HALUS, HANYA LELAKI SEJATI YANG MAMPU MENJADI PENAWAR...!" ^^

    ReplyDelete
  2. sepatutnya jawapan tu mcm ni..

    "hanya lelaki bergelar suami yang layak mendamaikan hati wania yg halus itu".

    :)

    ReplyDelete
  3. errrr ada gak rs gitu kadang2..lagi2 time nak dekat smpai masa hihihi ko penah rasa gitu x yaya? ^_^

    ReplyDelete
  4. pernah gak rasa macam tu..smpai leh nages kdg2

    ReplyDelete
  5. uuuuU kembang idung aku membacanya... aiyak!! uk uk!!

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...