FB

Thursday, September 29, 2011

MAGNUM

Nikmatnya......^_^

tak terucap dgn perkataan...hihi....sangat menggoda iklan magnum kat tv tu..

Yg yaya mkn nie almond flava..best...tak manis sangat...kalo korang pun nk rasa kesedapan eskrem nie sila beli sendiri....hihi... Harga rm 3.90....

Sent from Samsung Mobile

8 comments:

  1. cedapnya..tu la tgk iklan dia pun...yum yum....

    ReplyDelete
  2. sedapnya..nak jugak..
    ish kena cari ni

    ReplyDelete
  3. hari tu mcm nak makan tp bila tgk kat Bukit Gambang harga dia sampai rm5 satu terus tak jadi... kena beli tempat lain la..

    ReplyDelete
  4. hahhaha shera suka.. shera tak pasti lau kat malaysia ade ke tak.. shera tak pernah jumpa lagi.. kat singapura.. ada coklat putih.. semua yang salut tu putih.. sdp sgt..

    ReplyDelete
  5. hai,jom join contest.........http://jokegurl.com/2011/09/hadiah-contest-like-realiti-kehidupan/

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...