FB

Friday, September 30, 2011

Kenapa Lovebite Berbahaya?

Menurut Daily Mail, seorang wanita berusia 44 tahun telah lumpuh selepas terkena serangan sakit jantung akibat daripada lovebite yang di lakukan oleh kekasihnya. Wanita itu (nama tidak dinyatakan) dimasukkan ke sebuah hospital di Auckland apabila mendapati dia tidak mampu menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.

Pada mulanya, para doktor mengesyaki wanita itu telah terkena serangan sakit jantung. Walaupun mereka tidak mengetahui punca sebenar penyakit wanita itu pada awalnya. Mereka kemudiannya, memeriksa wanita itu dan menjumpai kesan lovebite dibadannya. Dan dari kesan lovebite tu, mereka dapat tahu apa punca serangan sakit jantung tersebut.

Sebenarnya lovebite yang terhasil tu, menyebabkan pembuluh darah rosak dan mengakibatkan pembentukan darah beku. Darah yang telah beku tadi mengalir ke jantung dan boleh menyebabkan strok!

So, hati hati lah semasa bersama pasangan masing masing. Jangan sampai lupa diri, nanti ada yang merana baik lelaki atau perempuan. Jangan disebabkan expressi cinta, ada yang maut.

* ambik kt FB

Sent from Samsung Mobile

4 comments:

  1. waahhh...bagus nyer infor nie... Mat Saleh la nie suka benor benda bite2 nie.. vampire kan..hehehehe

    ReplyDelete
  2. haha .. bahaya jugak yea... harap2 lepas ni ada yg ambik iktibar...

    ReplyDelete
  3. hahaha... jgn gelojoh la next time. tu mst rakus tu. terkejut la smp bg kesan kat jantung kan? saja je buat spekulasi sendiri.

    ReplyDelete
  4. erk???kuat benar kot?gerun lak akak dgr..huk3

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...