Wednesday, August 3, 2011

Satu Alisa !!!

Assalamualaikum ...

Bukan perihal gadis cantik bernama Alisa Surihani.. juga bukan perihal baby comel bernama Alisa Batrisya .. ~pandai je reka nama ..hih.. tp Alisa yang satu nie tersangat istimewa .. kalau yaya bg tahu semua orang sedia maklum..sedia kenal... kalau tak tahu jugak nak kena hukuman buang negara nie...hihi...^^

tapi nie nak bercerita pasal Wafiq ...


semalam bali keje singgah beli a slice of cake..mmg beli utk wafiq..ada terpacak Alisa kat atas kek tu ...terpacak tu ! jangan korang berkerut dahi pulak ye...

sampai je rumah terus bagi kek tu kat Wafiq..disambutnya dengan penuh keriangan..cewah..haha..tapi betul mmg dia happy .. bila tengok tu terus dia teriak ... 'Satu Alisa !!!' haha...ada improvement ! kalau sebelum tu dia sebut 'Aisha' tapi dah bertambah maju semalam ...semalam jugak ulang tahun encik suami..hadiah untuk ayah dia la tu ..^^

nak tahu apa 'Alisa' yang dimaksudkan Wafiq tu ???? jeng jenggggg .......

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~


Jalur Gemilang


'Satu Malaysia !!!! '



nota : sebut betul-betul..... Satu Alisa !!! oppssss !!! ^^
















6 comments:

  1. lidah pelat rupenye adik wafiq. hehehe....

    ReplyDelete
  2. hehehehe sama macam damia.. suke sgt sebut gitu.. bagusnya diorang ni kecik2 ada semangat patriotik ^_^

    ReplyDelete
  3. hhah ape la wafiq ni.. ingtkan ade awex name alisa-.-"

    ReplyDelete
  4. owwh...die cakap pelat rupenya..ingakan awek mane die sebut..haha

    ReplyDelete
  5. hehe..ajar sebut merdeka lah sis:)

    p/s: sy kerja kat gong gemia, jln panji alam

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.