FB

Friday, June 24, 2011

Ujian Dalam Hati

Anda berhak untuk memilih jalan hidup anda..

Sent from Samsung Mobile

10 comments:

  1. ye la yaya...bagus ni..kakNo nak amik share ye buh lam fb hehe..

    ReplyDelete
  2. hati sakit.. itu adalah penyakit hati yg msti dijauhi, tpi kekadang xterlepas jugak tu -.-'

    ReplyDelete
  3. alamak, tak nampak... gambar pe tu?

    ReplyDelete
  4. kena check ni hati sihat ke tak nih...=)

    ReplyDelete
  5. hati memainkan peranan dalam ape yang dilakukan~

    ReplyDelete
  6. @kakNo - perkara baik harus disebarkan ..

    @niena - banyak penyakit hati nie..dengki pun penyakit hati

    @ss - tak nampak ?huhu ...

    @mrs redzuan - cek..jgn tak cek..hahah

    @adib - biasa org sebut..yg penting hati ...

    @wida - baca majalah solusi td..edisi lama ,..haha

    ReplyDelete
  7. nak hati sihat!!!

    singgah n follow akak jugak..;) arha~

    ReplyDelete
  8. huhu~~~~~~ hati sakit x ek aku ni??

    ReplyDelete
  9. atas kertas senang ckp,tapi hakikatnya kita manusia ni mudah lalai n alpa,mulut ckp nak mcm tu mcm ni,tapi hati selalunya digoda nafsu dunia.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...