Wednesday, June 15, 2011

Situasi Oh Situasi

Assalamualaikum ....


Situasi 1 : Masa  - 8.00 pagi

Seorang rakan pejabat (lelaki) turun berlari-lari anak dari tingkat atas.. dan tiba-tiba tersentap..sebabnya terlihat seorang budak trainee yg trendy.. pakai shawl lilit-lilit .... dan secara spontan rakan tadi berkata kat trainee tu..ingatkan pakai tuala kat kepala...^___^

~ mungkin penglihatan agak kabur di awal pagi...



Situasi 2 : Masa -10.45 pagi

Seorang rakan pejabat (perempuan) sedang menggunakan mesin photostat sambil sorting dokumen .... lalu bertanya  ' lepas huruf K huruf ape ye '

~ lapar agaknya sampai tak dapat berfikir ...



Situasi 3 : 11.15 pagi

Seorang rakan pejabat (lelaki) tiba-tiba keluar dari dari bilik dia .... rupa-rupanya nak balik rumah sebab seluar koyak kat celah paha..tapi masih boleh berjenaka ... ^__^

~ mungkin duk mencangkung atas kerusi sampai boleh terkoyak..erkk...


edit:

Situasi 4 : 3.40 petang

Semua rakan pejabat sentap sebab yaya emel kepada semua staff tentang kupon jimat PIZZA..huru-hara jadinya...haha..

~ kalau bab makan laju je kan....





nota kaki : kerja harus enjoy !!!



10 comments:

  1. sye pun trainee.....hm, tgh try bergaya kt cni...hikhik....

    ReplyDelete
  2. hehehe...yg xleh blah yg lupa abjad tu...

    ReplyDelete
  3. kehkehkeh.. kalau keje enjoy, stress pun kurang.. :)

    ReplyDelete
  4. cerita betul ke ni???
    akak suka cerita no 1....hahahhahaa

    ReplyDelete
  5. ayuni : best tak jd trainee..hihi..banyak keje tak ?

    shopping2u : dia lost memory..haha

    mawar berduri : tu la..seronok je bekerja

    kasih redha : ye..cerita betul..situasi kat ofis yaya hari nie...

    ReplyDelete
  6. hihi. tersenyum-senyum baca entri ni...kurang stress kerja ek?

    ReplyDelete
  7. betul2..kerje kne enjoy kalau tak tensen je.heee

    ReplyDelete
  8. boleh lupa huruf pun ada jugak. lapo beno le tu

    ReplyDelete
  9. saya pun suka cite no1...nmpk sgt tak ambil tahu bab fesyen...

    ReplyDelete
  10. hehe..macam2 da..yang pasal tudung tu best..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...