Saturday, June 25, 2011

Redeem Barney Bag

Assalamualaikum ...


Barney Bag ... comel tak ? ^^

yaya redeem guna point Cosway .. comel sangat... walaupun suami langsung tak suka dengan kartun Barney..tapi maaf ye abang .. ayang suka sangat..haha !

comel ape ..kan ..kan ..*pls say yes !

lagu yang Barney nyanyi dgn kawan-kawan dia tu yaya selalu nyanyikan untuk Wafiq..suara tak best kan..jd anak je la yang jadi mangsa mendengarnya ..haha ..

i love u .. you love me ...
we're a happy family ...
with a great big heart and a kiss from me to you ...
wont u say you love me to...

i love u .. u love me ...
we're best friends like friends should be ...
with a great big heart and a kiss from me to you ...
wont u say you love me to...


hmmm .. tak sesuai ..... haha .....

Barney si dinosour tu warna purple ..tapi tali beg tu dah macam warna pink! tak sesuai untuk Wafiq..simpan lek lok la untuk adik Wafiq.. tu pun kalau rezeki dapat gegirl...^___^





4 comments:

  1. waiz pon x berapa suka kartun barney ni..
    tp comel jugak barney ni yerr

    ReplyDelete
  2. suka jer kalau bab2 karun nih.. comel

    ReplyDelete
  3. hihihi chumel..kalo damia nmpk mesti dia nak.. dia pun memang suka nyanyi lagu barney tu...tp ada sedikit yg kitorang ubah hehehehe

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...