FB

Thursday, June 23, 2011

Pertama Kali Bantai Gelak Tergolek Bila Layan Novel


Assalamualaikum ...

dah lama tak layan novel..akak tak sempat lerr ... sebelum kawin dulu boleh la layan .. sekarang dah kawin..dah ada anak .. keje lagi..terbatas sikit masa tu.. tak de kejenya yaya nak mengadap novel tu .. sebuah novel pun makan masa 2 bulan baru habis baca...

seperti tajuk entri *Pertama Kali Bantai Gelak Tergolek Bila Layan Novel* mmg tergelak yaya baca novel yang satu nie... novel nie kepunyaan adik .. duit gaji yaya sekarang dah start rasa sayang nak beli novel .. dulu masa belajar time MARA bg allowance boleh pulak beli..^^

biasa baca novel mesti rasa sebak..menitis air mata..merah hidung..sampai bengkak mata..*tragis sungguh! tapi novel nie lin dari yang lain..tergelak memanjang...belum habis baca pun lagi tapi setakat nie mmg kelakar la novel nie..lawak sempoi gila ... samapi tergolek-golek...tipu


tajuk pun dah GELAK TERGOLEK ... ''Aku terima nikahnya Siti Maimun binti Ibrahim denagn mas kahwinnya tiga puluh rakaat tunai.'' hahaha


GELAK TERGOLEK ~ dalam pembacaan
SURAT BIRU DAKWAT UNGU ~ sedang menunggu utk dibaca
CINTA 3 SUKU ~ sedang menunggu utk dibaca



novel ringan-ringan je..kan novel pinjam dengan adik..hihi..novel budak remaja..^^  rasanya akhir tahun nie baru boleh habis 3 biji novel tu ...^___^










11 comments:

  1. baca tajuk pun dah gelak bergolek kan..

    sah2 debor nak nikah tu kan

    ReplyDelete
  2. wah terbitan apa ye gelak tergolek tu...kite nk belilah dpt gaji nanti.kat mph mesti ada kan?

    ReplyDelete
  3. heheh.. dlu suka sesgt baca novel tpi skang ni, dh jarang.. bz memanjang.. blog ni pn semasa tenang ni je, lepas ni tatau la.. skang dah mula bizi blk

    ReplyDelete
  4. hahaha~
    serius! aini dah gelak baca tuh,.

    apa publisher dia ea kak?? semua kedai buku ada jual kan??nk sgt beli,.

    ReplyDelete
  5. Nak pinjam...nak pinjam.............

    ReplyDelete
  6. hahaha

    30 rakaat tunai!!

    xley blah

    ReplyDelete
  7. kak..cinta 3 suku tu xrugi akak bace..best!!!
    gelak tergolek 2 sy xpnh nmpk ag..nti nk carik gak..hihi

    ReplyDelete
  8. ahha, ada jugak novel macam nie..
    tertarik pulak nak beli...haha

    ReplyDelete
  9. tiga puluh rakaat tunai????? hahahahaha.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...