Monday, June 13, 2011

Kesian Pulak Kat Aaron Kwok


Assalamualaikum ...

zaman sekolah yaya nama Aaron Kwok dan Leon Lai Ming mmg glemer habis...nie ada cerita pasal Aaron Kwok..nak kata tak hensem..bg yaya hensem dia nie..haha..glemer  pulak tu..tapi umur dah 46 tahun tak kahwin-kahwin... kesian pulak kan .. tu la.. kalau dah retis glemer mas kahwin pun mahal ler jadinya ... nak tunggu 55 tahun baru nak kahwin .. kesian kan.... huhu ...

nasib ko la Aaron ...
muda remaja

dah tua...


In an apparent attempt to mislead and bamboozle the press regarding constant rumours of a problematic engagement to actress Lynn Hung (Lynn Xiong Dai Lin), Hong Kong singer and actor Aaron Kwok Foo Seng, 46, said he hopes to get married when he is 55.

While promoting his 20th anniversary commemorative album in Taiwan, the star was asked about his plans for marriage.

"I'm not thinking of getting married. I'd like to concentrate on my work right now," Aaron said.

"But if we're talking about a specific time, I want to tie the knot with my lover when aged 55," he added.

The last development over Aaron Kwok and Lynn Hung's relationship was a rumour about how Lynn's mother had demanded a very expensive dowry from Aaron – one which he had reportedly refused to pay.

sumber : SINI


13 comments:

  1. dulu akak ingat nak kawen dengan dia lah...tapi dia tak nak...hmmmm..heee..

    ReplyDelete
  2. tua pun ensem lgi tu hehee
    yaya ada no tepon dia x?

    ReplyDelete
  3. suka gak dengan aaron kwok ni..

    ReplyDelete
  4. ishh..gitu ke bila dah tua. lama tak amik tau dah

    ReplyDelete
  5. ish..tak sangka dah tua si aaron kwok ni..suka gile kat dia dulu..nyanyi best..lakonan mantap..rupa pun superbbb...hehe

    ReplyDelete
  6. sebok sgt kan tak sempat2 kawen..huhu

    ReplyDelete
  7. alamak lainnya bila dh tua..tgk yg muda tu mmg nmpkkenal sgt.. huhu

    *skrg kt msia hangat dgn aaron aziz!

    ReplyDelete
  8. xkenal.sbb kureng minat pelakon cina..heheh..tapi aaron aziz kenal la,hehhe....

    ReplyDelete
  9. xkenal.sbb kureng minat pelakon cina..heheh..tapi aaron aziz kenal la,hehhe....

    ReplyDelete
  10. kakNo pun minat dia gak dlu2 ngan Lai Ming tp lagi minat Andy lau maaaaa hihi

    ReplyDelete
  11. dia ni dlu jd kegilaan wnita2 kan?dia ke yg brlakon para2 sakura tu?

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.