Thursday, June 16, 2011

Guru Sekolah Yang Garang

Assalamualaikum ...


tengok pic nie pun dah naik gerun .. mmg teringat kes masa form 2 ..gara-gara class mate yaya pakai perfume..mengamuk cikgu matematik..dia alahan bau-bauan kut..dah la budak tu duk depan meja guru ..jd mmg kuat la bau tu menusuk hidung..nk jd kisah cikgu tu tanya..dan class mate yaya tu banyak pulak jawabnya ...jawab main-main gitu .. hangin la cikgu tu .. sambil tenyeh hidung dia yang dah berair merah tu sempat jugak cikgu tu cekik kolar baju sekolah budak tu ..siap cikgu sepak meja lagi...haih..tu pengalaman dulu la...tapi kalau  jadi kat pelajar sekarang harus mak bapak dtg sekolah ... kiki

tapi..sekarang nie yaya nak share nie..amat menarik buat Yaya ...

tersangat kiut kan ? surat samapi kat ofis semalam ade setem nie... bila la nak buat setem muka sendiri ....   erkkkk...kihkih...




nota kaki :


ermm...nie cikgu kategori ape ye ???






11 comments:

  1. dulu ada seorang cikgu ni garang sangat2...tp berkat kegarangan beliau ...akak dapat A subjek yg beliau ajar..lepas tu baru menghargai kegarangan beliau itu :)

    ReplyDelete
  2. hehhe..ada kwn cite, kakak dia tepuk tgan ank murid ngan pembaris besi pastu dak tu alihkan tangn,tercalar skit jer kt ibu jari..mak bpk dtg,cikgu tu kna tukar skolah kt ulu lak tu

    ReplyDelete
  3. aku takut dengan cikgu yg garang tak bertempat tapi suke cikgu yg tegas hihi disebabkan cikgu yang tegas tu la lulus prinsip akaun aku hihi berbaloi kena berdiri kat luar hahahhaha

    ReplyDelete
  4. cikgu dulu garang takpe, tapi cikgu sekarang, garang sikit boleh jadi kes polis da..huuhuu...

    comel la stem tu!!

    ReplyDelete
  5. dlu sy pn pernah ade cg garang..cg tu ajr subjek sains..tiap2 ari kena rotan ngn cg coz sy xpndai..hikhik..tp alhamdulillah berkat cg rotan kot,,akhirnye dpt A lam sbjek tu..huhu..

    ReplyDelete
  6. aa comel setem.hee..tp nk buat setem muka sendiri mcm segan je nk pos nnt kan.hhaaa

    ReplyDelete
  7. zaman sekolah dulu xpernah kena marah teruk2 dgn cikgu...kawan2 kena adala..naseb baek!

    ReplyDelete
  8. er, kita belum berkenalan lagi.

    saya nak panggil apa ni? tak letak biodata kat homepage ke?

    ReplyDelete
  9. cikgu dulu garang.sekarang anak murid yg garang!

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...