Sunday, June 19, 2011

Cuti Umum Percuma Dah Berakhir ..

Assalamualaikum ...


Bagus jugak dapat berehat lebih sehari .. cuti umum sempena  Terengganu juara Piala FA dan SUKMA maka MB pun umum la cuti umum hari nie ...

kad nie ada orang hantar ke rumah Yaya .. lebih kurang seminggu sebelum perlawanan ...


tapi..disebabkan MB umum cuti hari nie ramai pulak orang keje swasta tak cuti..orang government sah-sah cuti la kan .. sepatutnya bila menang je terus umum cuti keesokannya .. selamat orang keje swasta..off hp n tak payah pergi kerja ..hihi..




nota : walaupon yaya keje swasta tapi alhamdulillah 100% ikut cuti kerajaan .. tu pun still ada yang tak puas hati dengan majikan..kita makan gaji je weii..... tak paham tak paham .. huhu...

6 comments:

  1. best r dapat cuti... buoh gomok tepung pelita.. guana gamok tganu kite..

    ReplyDelete
  2. tak kisah la cuti ke kerja kan yaya,kalau asik nak protes jek penat juga.mood kerja entah ke mana.asik komplen dan komplen

    ReplyDelete
  3. o kak yaya keje sawasta ea.keje ape tu^^
    selamat bercuti^^

    ReplyDelete
  4. saya dok kat mesir ni cuti dengan tak lebih kurang ja..

    bittaufiq wannajah maksudnya semoga mendapat petunjuk dan kejayaan..

    wannikah tu maksudnya..
    erm, baca balk la artikel saya.hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha~
    untunglah kak yaya dapat cuti,.^^"

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...