Thursday, June 9, 2011

Ada Persamaan Antara Yaya Dengan Cikgu Shida Dari Parit @ C.S.D.P.

Assalamualaikum ...

Tak sangka ...sungguh tak sangka ... Cikgu Shida ratu miming tu..sekarang dah berlakon telemovie .. bertambah glemer la cikgu shida ye .. rupanya ada persamaan antara kami ..

yaya berbakat buat miming ?? oh tidak..bukan persamaan tang tu .. tapi ni ha ...

Cikgu Shida sedang miming lagu Ulik Mayang 

 Yaya sedang makan-makan di pagi raya 2009

nampak tak apa yang sama ??? tak jumpa persamaan ??? meh nak tayang pic lain pulak ..

bersama adik


Wafiq 2 bulan



sure dah nampak persamaan kan ... BAJU KAMI SAMA ... ^__^



nota : banyak pulak attach pics .. mcm flashback kisah raya je .... :-p





16 comments:

  1. nk gigit wafiq bley.... weeee :)

    ReplyDelete
  2. he..he..samelah yaya...camne boleh tersame pula ni, glamer gitu...=)

    ReplyDelete
  3. hehe, femes lah pasni. kehkeh.

    ReplyDelete
  4. dah belakon ke dia? peghh mantap.. yaya, ko beli kt kedai yg sama dgn dia ke hahahaha

    ReplyDelete
  5. Ha...ha...ha.... Baju same gan die. Jangan same perangai dah ler.

    ReplyDelete
  6. erk.. btul ke cikgu shida da blakon telemovie? tp kan wlau org kutuk dia niena suka.. sbb dia berani, pastu dia leh hilangkan stress org..

    cumel nye wafiq tu..pantang tgk dak tecik..rase cam nk geget jer!

    ReplyDelete
  7. hahahaha~baju sama,.

    sungguh aini x berkenan dgn ckgu syida nih,.

    ReplyDelete
  8. nasib baik tudung tak sama,kalau tak dah jaadi kembar pulak

    ReplyDelete
  9. kak..muka pun ada iras2 sama lah
    ada tali persaudaraan kot ;)

    tak sbr nk tgk ckgu syda blakon..

    ReplyDelete
  10. hikhik..memang sama...pinjam ke?

    ReplyDelete
  11. cantik baju raya... kikikkikk....

    ReplyDelete
  12. laa...sama pulak...eheheh..

    jom baca tntg kura-kura kite kt link kt bawah ni..hehehe (promote lak)

    http://lightnglory.blogspot.com/2011/02/handset-baru-jam-baru-dan-teman-hidup.html

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.