FB

Saturday, May 28, 2011

Wafiq Sangat Alert Dengan Perkataan DUTCH LADY

Assalamualaikum ...


tengok TV tak?? ..ntah ape2 je soalan..hihi..kalau tengok TV mesti tau iklan Dutch Lady yg sebut MA MA MA tu..alaaa..yang budak kecik tu muka macam Baim Wong tu ..



kalau gi pasar raya n Wafiq ternampak susu-susu yang kat atas tu mula lah dia start nyanyi MA MA MA ... tak payah tunggu yang dalam plastik cam iklan kat TV tu.. padahal dia tak pernah minum pun susu Dutch Lady nie ...

ade billboard tepek iklan Dutch Lady ..setiap kali lalu jalan tu apa lagi suka kemain dia menyanyi .. kalau tengok iklan tu kat TV lagi la..jangan dipanggil la...tak de nye dia nak menyahut.. macam kena gam kaki tu .. habis iklan baru bergerak .. haha ..


video


cuba tengok iklan tu betu-betul ... budak tu ada iras Baim Wong tak ? tak kan tak kenal Baim Wong ..hero dalam cerita Soleha tu..ade 2 3 iklan jugak ade muka budak tu ..tapi tak ingat la iklan ape ...


nota : kuatkan pengaruh iklan ... huhu ..


5 comments:

  1. Comelnye wafiq. Eeeee, geramnye. Kalo dapat jmpa, mmg kena cubit ni. Jgn marah mama wafiq. =P

    ReplyDelete
  2. Mrs. Farhan : hihi .. ibu wafiq pun selalu cubit sebab nakal tak terkata...haha ..

    ReplyDelete
  3. Laaa, yeke? Hikhik. Cian wafiq. =)

    ReplyDelete
  4. alala, msti comel kn bila dia nyanyi ma ma ma tu ^^,

    ReplyDelete
  5. Tula, pengaruh iklan cukup kuat.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...