Merancang Jantina Anak

ini adalah jadual dari Beijing ... yaya terbaca kat blog IntanBerlian ... rasa teruja pulak nak tengok jadual nie..ye ladah ada anak lelaki seorang..kalai di izinkan Allah yang ke-dua nanti biarlah perempuan .. hihi.. tapi nie adalah setakat jadual ye ..ciptaan manusia ... Allah yang maha berkuasa ..


Jadual merancang jantina anak yang diambil oleh ilmuan dari makam kerajaan dekat Beijing, RRC. Naskah asli terkubur selama 700 tahun dan kini disimpan oleh Institut Pengetahuan Beijing.. Ketetapan jadual ni dibuktikan pada ribuan orang dan dikatakan 99% adalah tepat..




nota  : jadual nie tak tepat berdasarkan kehamilan yaya yang pertama..start hamil Nov'2008 pada usia 26 ...yaya sorang je kut yang telah men'spoil'kan jadual tu..hikhik ^____^

7 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. tepat la...
    semalam kan mama qis mimpi dapat anak perempuan lagi...

    ReplyDelete
  2. hihi...mujur LM dah peknen awal-awal.tak tepat sbb babyku bkn perempuan seperti diramal kat sana..

    ReplyDelete
  3. wah..bagus ni.wida pon kalau boleh next baby ni girl pulak:)

    ReplyDelete
  4. ye la...ayu tgk yg Ayu punya time Ian & Iris betul la... :-)
    salam kenal!!

    ReplyDelete
  5. jadual nie boleh dikatakan tepat la...sebab akak punya umur dgn bulan bersalin tu..kat situ dapat anak perempuan..memang betui..selepas dua org anak lelaki yang ketiga nie dapat prempuan...Yaya ,tolong emailkan alamat kat akak...

    ReplyDelete
  6. tak tepatlah..
    cute mum mengandung bulan september masa usia 27 tahun..
    patut anak lelaki.. tapi dapat perempuan..

    ReplyDelete
  7. eh salah kira..
    betullah jadual nie..
    hihi..

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post