Sunday, May 8, 2011

Ayah Dan Ibu

Hari nie hari ibu .. jadi selamat hari ibu khas untuk diri sendiri dan semua ibu-ibu atas muka bumi nie ...
 
nak harapkan Wafiq wish ... tunggu tahun depan pandai ler kut ... :-)
untuk Wafiq .. ibu nak bg tau  nie ... ibu halal kan segala-galanya .. setiap titis susu.. setiap keringat ..

dan untuk mak yaya...

Puan Rohani Binti Abas ...

mak .. orang nak ucapkan Selamat Hari Ibu ... * macam la mak yaya baca blog!haha!
 
harap2 adik bg tau yaya wish selamat hari ibu kat mak .. hihi .. bukan ape.. dah besar-besar nie rasa segan je ... kihkih

sedap la nasi goreng mak buat pagi tadi ...hihi
 
walaupun hari nie khas untuk kaum ibu .. tapi nak jugak tepek lagu nie...
khas untuk para ibu dan ayah ... :-)

 
Ayah Dan Ibu

Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat

3 comments:

terima kasih sudi komen.