Thursday, April 7, 2011

Wafiq vs Rafiq

Wafiq ... sedang syok tidur dalam troli



Rafiq ... sedang bergembira duduk dalam air ...


tadi..sedang Yaya mencari-cari mangsa untuk di tag ...

dan Story Of Life menjadi mangsanya ...

Yaya terjumpa budak Rafiq comel.... nama dah la dekat-dekat dgn Wafiq ... pakai baju lak hampir sama....

kebetulan pulak kan ?

suka la Yaya tengok gambar 2 keping atas tu...hihi...



23 comments:

  1. @wida
    hihi..tu la wida...geram yaya tengok budak 2 orang tu!

    ReplyDelete
  2. bukan mmg sama ker? hehehe..
    wafiq lahir 2009 ker? yaya kawen tahun bape? kita ni mcm sama jek, hehehe

    ReplyDelete
  3. comel je wafiq tido dlm troli tu. huhu

    ReplyDelete
  4. @mad_rly
    eh ye la..mmg sama..hikhik..16.07.11 nie Wafiq genap la 2 tahun...

    ReplyDelete
  5. @Dawa
    tu la Dawa..kita nak beli barang dapur tp dia nak tido..

    ReplyDelete
  6. ohh.. diorg berdua sebaya.. Rafiq lahir awl tahun 5.1.2009 (^_^)

    ReplyDelete
  7. mcm mana nak buat mcm kat atas nih?

    mad_rly said...[Reply to comment]

    yang "[Reply to comment]" tu :)

    ReplyDelete
  8. comeinye... hehe . mesti comei mcm mama dia kan . hehe .

    p/s: salam prknln :)

    ReplyDelete
  9. comeyla!!
    tag tuk yaya..
    http://whitecappuccinol.blogspot.com/2011/04/sara-pari-our-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  10. @whitecappuccino
    wc..yaya dh tengok dah GA tu..hadiah lens..yaya tak pakai lens..hihi..

    ReplyDelete
  11. wafiq..sedapnya nama dia dia...comel plak tu

    ReplyDelete
  12. rafiq n wafiq :: kembar tak seiras...dua2 cumil la...tingin nak ada anak laki plak..insyaALLAH

    ReplyDelete
  13. Wafiq tu mesti penat ikut gi shopping kan? :D

    Btw, thanks singgah blog saya. Dah follow sini. :D

    ReplyDelete
  14. kak yaya.. mula2 keen ingatkn diorg tu kembar.. hik3~ ^_^

    ReplyDelete
  15. geram tul tgk Wafiq n Rafiq.. meh sinih dua2 pakcik SSD nak cubit pipi..

    ReplyDelete
  16. mula2 td tertanya jugak - wafiq/rafiq ni 'kembar' ke? mmg seiras!!

    ReplyDelete
  17. cam acha tdo dlm troli..hehehehehe!!!comel jer wafiq & rafiq...klu kte kembar pon sure org percaye...hehehe

    ReplyDelete
  18. oh..ni orang yang berbeza yer? ingatkan orang kanak2 sama

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.