Thursday, April 14, 2011

Senyum Kemewet itu Perlu

sambungan entri semalam...hihi

semalam...yaya sampai bank lebih kurang pukul 4.45 petang..bank rakyat dah extend hour sampai pukul lima...yaya ambik nombor dari pagi..sekali sampai tengok-tengok nombor giliran yaya dah lepas...dah lepas 20 orang...hadush...cam ne nie..tak kan kena ambik no lagi sekali..dah la orang ramai lagi menunggu time tu..
dgn muka tak malu aka slamber badak yaya gi kat kaunter...
yaya : assalamualaikum.... *kena buat baik sikit...
orang bank rakyat : waalaikummussalam....ye?
yaya : nombor giliran saya dah lepas nie..
orang bank rakyat : kenape boleh lepas?
yaya : saya ambil nombor dari pagi lagi...pukul 4 lebih tadi lagi 40 orang...nie dah terlebih 20 orang pulak..macam mana ye...*buat muka kesian sikit
orang bank rakyat : *senyum... dah tergoda dengan muka kesian yaya
                             saya orang hulur borang saya ambik je...
yaya : *senyum kemewet (bahasa org ganu)
haha..selesai masalah yaya..time tu orang bank rakyat tu tengah layan sorang makcik..makcik tu siap kata ''berdiri tepi mokcik..nanti lepah siap hok makcik dia wak la hok awok tu...'' kehkeh....
ending...dapat jugak beli saham bank rakyat....hihi...suka suka...
and...moral of the story...sentiasa la korang senyum...senyum kemewet+muka kesian lagi bagus...haha!!!

5 comments:

  1. hihi..kisah semalam..sian yaya.mujur dia baik hati kan?terlepas la pulak nmbr yaya..hihi..syukur dia membantu.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...