FB

Wednesday, April 13, 2011

Ramainya Orang Kat Bank Rakyat

Dek kerana kadar dividen yang agak tinggi sehingga 15% *ASB pun tak leh bagi banyak nie...nie antara ayat-ayar yang keluar dari mulut makcik-makcik di Bank Rakyat tadi ... berpusu-pusu orang ke Bank Rakyat..
 
yaya pun sama ... lepas ambik nombor giliran tengok-tengok ada lebih kurang 180 orang sedang menunggu...huhu..ramai kan... yaya tunggu sekejap kat situ.. mengkaji pergerakan nombor giliran..huh..boleh tahan lambat ko! sebab-sebab dan punca-punca kelambatan tu tak dapat diselidik...mungkin salah isi borang..tak pun customer banyak tanya..jenuh jugak kan orang kat kaunter tu nak menjawab..tu firasat yaya la..hihi..
 
sejam lebih jugak yaya mengkaji menyelidik pergerakan nombor giliran..haha..lamat sangat! baik gi lunch dulu kat KFC .. lepas sejam gi balik Bank Rakyat ...hadushhh... lagi lebih kurang 90 orang... haish...i pun kena masuk keje you..nasib baik bos i mr.accountact tu baik hati hari nie...
 
satni mr.tmfs call dari bank rakyat..mintak tolong dia gi jenguk dah nombor berapa sekarang nie..dia cakap lagi 40 orang...huhu..nanti pukul 4.30 yaya nak gi bank lagi sekali...harap boleh selesai hari nie jugak!
 
 

14 comments:

  1. tadi saye g Pos Laju.. banyak gila.. padahal saye nak pos sikit je :( kena beratus panjanggg sangat :(

    ReplyDelete
  2. baru jew sembang2 dgn member nak bkk acc asb..
    ni dh bank rakyat pulak dividen tggi. errrgh, mne satu nie patot..
    >.<

    ReplyDelete
  3. aduhh lamanyer menunggu?tu lah yg LM malas bab2 nak gi bank ni..huhu

    ReplyDelete
  4. tak suke pegy bank! lambat.. ramai org.. sesak.. macam2 ada~ haha

    ReplyDelete
  5. Wah !!! sis sampai sempat habis lunch
    n0mb0r tuh tak abis lagi??
    AJAIB!!! hihii punyaa laa ramaikan
    hihiihi

    ReplyDelete
  6. @y u y u Z u l a i k h a
    yuyu pos cekelat ferero ke..huhu..sedey tak de luck...

    ReplyDelete
  7. @Mommy Fara
    kat bank rakyat tu..semua org gi serbu sana skang nie..

    ReplyDelete
  8. @Lydia Miza(Aidyl Azim)
    ikutkan hati mmg mlasa LM..tapi tak aci pakai wakil..tu yg kena gi sendiri..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...