Sunday, April 3, 2011

Mama Saya Lapar .. Akhirnya Yaya Beli Juga ..hihi

Baru balik dari keluar lunch..tak lunch pun..pergi jalan-jalan kat Mydin Mall..huih..hampir rugi besar Yaya..nasib baik ada rezeki lagi..gelang tangan nie tiba-tiba lucut jatuh atas lantai..nasib baik kawan Yaya perasan..kalau tak 2 ribu jugak melayang ditiup angin..so sebagai langkah berjaga-jaga yaya gigit ketat-ketat pengikat gelang tu..jangan ko terlucut lagi sudah...hihi..

ni nak cerita...

ada orang jual buku agama , novel murah-murah kat perkarangan mydin mall tu..tak  murah pun ade diskaun 10 % je..ada karangkraf..alaf 21..media prima..ntah ape lagi tak ingat dah..start 1 April hingga 7 April... orang Kuala Terengganu boleh cepat-cepat pergi...

dan..ini yang Yaya beli...


'' Mama, saya lapar...'' buku nie bagi pendedahan kat ibu-ibu cara mevariasikan makanan untuk anak-anak..sedap, menarik lagi berkhasiat... dah lama nampak buku nie kat pasaran...selalu berkira-kira nak beli ke tak..nak beli ke tak..tapi baru hari nie jadi beli...

tapi ... alkisahnya lagi ...

ONEYANI dah tergoda sama ini buku...owh..tak sanggup nak mundukacitakan ibu mengandung..akhirnya buku nie bertukar tangan buat selamanya...berbayor ler bukan dapat free..hihi... tak pe...balik nanti Yaya pergi beli lain..ala...oneway je lagi pun..tak de masalahnya...


3 comments:

  1. buku ni bagus, pernah baca sebelum ni tapi kawan punya la..

    ReplyDelete
  2. takpe..boleh beli lain. Memang kagum dengan wardina tgk cara dia didik anak2 dia

    ReplyDelete
  3. best la baca cara wardina didik anak2 dia...

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.