FB

Friday, April 15, 2011

Jom Jadi Budak Sat !

Teringat zaman kanak-kanak...sape-sape yang lahir zaman babyboomers @ 80's ... sure tahu citer nie...citer  kartun zaman kita nie..

antara citer kartun yang Yaya suka adalah ini ....

tadaaa... nie dia GUMBY and his pokey ...citer kartun plastesin..walaupon telah sekian lama tak de kat TV yaya still ingat citer nie..kira dah jadi cam citer lagenda dah...haha... korang tak ingat ke citer nie..meh sini tengok video nie...
video

citer kartun sekarang pun best-best jugak...Upin Ipin dengan kelas yg tersendiri... Boboiboy pun best... Spongebob pun best jugak...anak suka ibu setuju..hahha...

tapi ....

citer kartun yang tak best adalah ini :


TELETUBBIES !!! walaupon korang nampak ianya comel dan berwarna-warni tetapi makhluk 4 ekor ini bercakap dalam bahasa yang memang tak boleh difahami..hahah! tak caye??? tengok video nie ...

video
naseb baik ada suara latar ..kalau tak mmg tak paham citer nie... lagi satu...tak ke rupa mereka nie menggerunkan ??? macam to**l .... macam se**n pun ade ....

dan ... jika Yaya superhero Yaya nak jadi cam abg BATMAN !!!


abg kelawor superhero pujaanku

Batman nie tak macam superhero yang lain... dia tak ada kuasa luar biasa ...dia tolong orang dengan kepandaian dan kebijaksanaan dengan bantuan gajet-gajet yang canggih .... i loikee batman punya kereta! hihi!


ooppss...sebenarnya yaya join segmen Ben Ashaari .... hihi ...
nak join klik banner


7 comments:

  1. http://wwwmohdridwan.blogspot.com/2011/04/doraemon-episod-akhirthe-best.html

    ReplyDelete
  2. suka gak tengok kartun tue...
    kreatif sgt !!!~

    ReplyDelete
  3. waaa,, batman.. hehe..

    jom lawat sini lak.. =)
    http://farahahsulong.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. salam kenal.. dtg dari blog abg ben.. har har har

    ReplyDelete
  5. askum..nk tumpang sibuk jgk..hu

    masked rider black (kesatria baja hitam) ngan gaban la best..hohoho

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...