Thursday, April 7, 2011

BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI



KENAPA KORANG NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI

Perenggan Pertama
- Yaya suka join segmen - segmen Ben Ashaari sebab segmen - segmen yang di buat oleh Ben merangkumi pelbagai lapisan masyarakat yakni blogger baru, blogger pertengahan dan juga bloger lama lagi otai... Ben ada ramai pengikut..semua berkumpul kat situ..boleh dapat kawan baru la maknanya..pakcik-pakcik, makcik-makcik, adik, kakak, abang semua ada....

Perenggan Kedua
- Bila dah join segmen..dapat ramai kawan..secara tak langsung jugak follower yakni pengikut yakni pembaca blog akan bertambah..kan suka dapat ramai follower...

Perenggan Ketiga Juga Keempat..kikiki
- Bila dah join segmen-segmen yang di buat oleh Ben nie, follower bertambah dan secara tak langsung lagi akan meningkatkan trafik..bila nampak trafik naik baru tau blog kita nie ada pembaca..tak de la merapu sorang-sorang..hihi...


nota kaki : ayat sedikit berbelit demi mencukupkan 100 patah perkataan....rasa macam dah lebih 3 ribu patah perkataan je...:-p



No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi komen.