Friday, April 15, 2011

Arghhh...

sibuknya saya...!!!

nie adalah entri tergesa-gesa...nak jugak update blog sket....weekends macam nie la...kerja yang nak dibuat lagi banyak dari kerja kat pejabat tuh..so jgn korang ingat mereka-mereka yg full time housewife tu punya banyak masa terluang...
nie sejurus entri nie di publish Yaya nk ke rumah tukang jahit sekejap..nak hantar kain utk buat baju melayu MR. TMFS dan Wafiq...utk raya...hihi.. Yaya punya pasang sebulan yang lalu dah tempah...nanti nak tambah 3 4 pasang lagi..hahha!

 

nota kaki : tengok td budak Ujang ada buat GA ...ingat nak join la lepas nie...hihi
 

6 comments:

  1. sapa berani kata fulltime h/wife akde keja meh kite debish...debush he3.kite dulu pun fulltime h/wife.bukan blh dok lepak gyg kaki ada je keja nak buat...betul tak he3...

    ReplyDelete
  2. hikhik, slow2 sis....ske tgk pic sis, kt pantai batu buruk ek?

    ReplyDelete
  3. huhuhu aku plak esok jadi fulltime housewife..mmg penat dgn karenah damia tu.. wah dah siap tu beli baju raya.. aku dtg sana pun nak beli kain wat bj raya.. kt sana byk shawl murah dan cantik tak? cni x byk pilihan

    ReplyDelete
  4. @||aLeaSaRa||
    meh kita pakat debush dorang yang tak sayang mulut itu...hahah!

    ReplyDelete
  5. @Ayuni
    slow-slow la Ayuni..nie yg dan ngadao blog nie..hihi..yap pic kat pantai batu buruk...

    ReplyDelete
  6. @umie mia
    selamat la ko dgn kepenatan yg bakal melanda esok...haha! jom aku teman shopping baju raya..hihi

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...