FB

Wednesday, March 23, 2011

Semakan Keputusan SPM 2010 Melalui SMS

Hari nie yakni pukul 10 pagi..pelajar-pelajar yang ambil SPM 2010 akan dapat tahu keputusan SPM diorang..sure DUP DAP DUP DAP kan...agaknya semalam pun dah tak tidur lena kan..hihi .. Yaya pun ade sorang adik perempuan ambik SPM 2010...kita yang kakak nie bukan main berdebar lagi..tuan empunya diri macam mana la agaknya kan....

sementara tunggu result nie dia keje part time as account clerk ..o la kan dari duk saja kat rumah tu....hari nie cuti la agaknya tu sebab gi sekolah ambik result ...

tapi korang tau tak..pun boleh check result SPM 2010 via SMS ???

nie hah caranya ....

Taip SPM SEMAKNo Kad PengenalanNo Angka Giliran hantar ke 15888.

caj penghantaran SMS RM 0.15..caj penerimaan SMS RM 0.20 ... bermula jam 10pg hari nie sehingga 12mlm 30.03.2011

 

1 comment:

  1. adik sy pun amik result ari ni...mak aiihh...sy ni yg macam nak gugur jantung...sbb kalau result dia bagus, melayang la duit gaji nak belikan hadiah untuk dia...hehehe...:-)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...