FB

Wednesday, March 23, 2011

Jom Support My BFF

Dah lama tak jumpa dia...cam ne la dia agaknya sekarang nie yer...makin gemuk ke or makin kurus...gemuk Yaya rasa tak..makin kurus maybe kot..haha...jgn marah yer laling!

tapi sekarang nie dia dalam usaha nak tambah berat badan..orang lain sibuk nak kurus ko sibuk nak tambah berat ek..apa daa..meh ambik lemak kat perut aku nie sikit..haha!

MY BFF yg Yaya maksudkan adalah LIN .. kawan yaya masa kat kolej dulu ... kami nie tak dapat berenggang .. walaupun start sem 3 kami duk bilik berasingan tapi tetap jerit menjerit memanggil kalau nak kelas...hihi...

family dia lak dah macam family Yaya sendiri...hujung minggu kalau tak sibuk mesti ikut dia balik jelebu...best wei masakan mak dia! bangun pagi2 makanan dah terhidang..awal mak dia siapkan breakfast..anak dara 2 org nie masih  terbungkam!

Lin sekarang dah ade blog..baru buat jer nie...so Yaya harap sangatla kawan-kawan sekalian dapat support dia yang baru nak bertatih tu ...hihi ...

jom pakat terjah blog dia ! http://ummiedamia.blogspot.com/


p/s : lin .. baik kan kawan ko nie ... haha!

3 comments:

  1. Seronoknye kan still keep n touch dgn kawan lama..n teringat kisah lama...so sweet!!!!

    ReplyDelete
  2. @Cahaya Aina
    aina..mmg sweeett bila ingat zaman belajar dulu...

    ReplyDelete
  3. malunye aku... hahahha tp kan aku x nk lemak kt perut sbb lemak kt perut aku ni pun x terbela wakakaka x pe aku dtg trgnu nnti ko bleh tgok aku makin kurus @ dh berjaya tmbh berat ek hehehheeh x sbr nk tunggu bln 5..

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...