FB

Thursday, March 17, 2011

6.40 Pagi Dah Minta Taubat

waahh... Wafiq sudah 1 tahun 8 bulan 1 hari... makin hari makin sihat anak ibu..kuat makan..kuat menyusu..kuat main ... haih ... dah pandai mintak itu ini.. dah pandai duk senyap bawah meja makan sambil main handphone..lagak macam sedang syok bermesej aweks.. tak mo diganggu..haha..

sekarang nie makin menjadi-jadi Wafiq request lagu pilihan... celik je mata pagi2.....

' bu ... ter ... tobak ... '

agak-agak korang Wafiq cakap ape tu.. ce teka ce teka..hihi..meh sini nak tolong translate ..

' ibu ... komputer ... taubat ... '

hah tu dia..mintak lagu Taubat Maksiat by Wali Band ... nak tak nak kalau tak nak dia mengamuk pagi hari baik pasang lagu tu dan biarkan dia menari sorang-sorang ..tapi pagi tadi ayah dia temankan dia ...

Taubat Maksiat nie lagu feveret Wafiq sekarang selain lagu Kalau Berpacaran .. memang kembang sebesen la kalau kita layan dia dengar lagu dan Yaya pun gelak memanjang je tengok telatah dia menari .. sekejap cam gaya zapin.. sat lagi dah macam shuffle .. pastu cam lenggok orang hawaii menari tepi pantai.. ade je step yg dia reka..hihi...

13 comments:

  1. salam

    wah wahhh kecik2 dah
    layan lagu,... besar nti jadi penyanyi la ni
    hehe..:)

    ReplyDelete
  2. @apezs shah
    salam apezs..penyanyi?? hohoho...biar dia nyanyi dalam bilik air dah la..hahha..

    ReplyDelete
  3. ganah anok deme...pandai wat permintaan lagu gitu....radio trg ker?

    ReplyDelete
  4. @cik dah ganu kiter
    kalu mitok dgn radio trg tu lg ganah idah..haha..nasib baik panda mitok ngn ibu dia je..haha

    ReplyDelete
  5. @wida
    budok2 lening mmg gini rasanya..hihi

    ReplyDelete
  6. wahh, kecikkecik dh pandai bertaubat.
    insyaAllah beso nanti jadi ank soleh :D

    ReplyDelete
  7. semoga wafiq akan jadi yang terbaik!! :)

    ReplyDelete
  8. pandailah wafiq pilih lagu. lagu best2 rancak plak tu.. hihihi

    ReplyDelete
  9. haha, wafiq tau lagu terkini...saya pun x tau... bagus.

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...