FB

Wednesday, February 16, 2011

Wafiq Langgar Arahan , Rela Berbogel

Lama dah tak ke Air Terjun Sekayu. Cuti CNY baru nie adik Yaya dan suami ada balik bercuti.. nak sangat mandi sungai..adik ipar Yaya nie tak pernah lagi sampai Sekayu nie.. padahal dia dah mat selam.. tak kan ler tak puas-puas duk dalam air..opss..lupa yang tu air ade rasa masin yer..yang nie tak de rasa...hikhik....siap masak segala bawak bekal ke sana..kira kami lunch kat sana la...

nie masa baru sampai .. naik mengah mendukung Wafiq ..jalan lak membukit gitu .. nak naik sampai ke atas tu boleh tahan.. konon nak cari port best...tu yang rela sampai ke atas tu... walaupun dah banyak kali pergi sini..nie adalah port paling jauh kami mandi setakat nie...siap seberang jambatan gantung...


ayah Wafiq tak ikut..dia ada keje..tapi dia dah pesan awal-awal ...' jangan mandi ' berbekalkan pesanan tu la Yaya dapat join gi Sekayu ... hikhik...tapi..tengok gambar dah tau...pesanan tinggal pesanan..mmg Yaya tak mandi..tapi Wafiq mn boleg tahan nafsu dia oii...mengamuk sakan bila tengok pakcik makcik dia bersuka ria... nak tak nak...kena bagi jugak dia masuk air..hikhik...

see.. wajah yang penuh keseronokan kat muka Wafiq...kejam betul Yaya..fokus muka Wafiq je..muka mat selam diabaikan..hahah...sori yer Amir ...

kejam lagi...hehehe...

bukan main syok lagi Wafiq...even sejuk menggigil dia tetap bertahan...

diapit pakcik-pakcik..dua2 nama Amir....

akhirnya..muka mat selam difokuskan jugak..Yaya je yg tak terjun dalam air..keje ambik gambar je..so haruslah gambar anak yg diutamakan...haha!

berbogel akhirnya Wafiq.. nie part 2 dah nie..haha..1st tu Yaya tengok dia dah sejuk semacam jer..sebelum dia menggigil lebiih-lebih..suruh pakcik-pakcik dia bawak naik dia naik dulu..tanggalkan baju dia..selimut dia dengan kain batik..tapi baru jer beberapa minit naik..Wafiq mengamuk lagi...kaki dah menguis-nguis air...lantak ko ler Wafiq oii...panggil balik pakcik-pakcik dia ambik Wafiq lagi skali..tu yg berbogel tu...

pandai yer Wafiq sorokkan part *tut... hikhik.. dia tau agaknya ibu dia nak upload masuk blog...haha...

suka tengok gambar nie..boleh hantar Pa & Ma nie ..hikhik ... Wafiq dah kesejukan sebenarnya tu .. tu yang kaki dia tergantung gitu ... tak berani masuk air dah ... haha..

nie lagi sorang ... macam pendekar melayu lama jer.. haha .. bermeditasi ke pak uda oiii ....

yang nie sorang jer tak masuk air.. dah dapat perintah nak buat macam mana kann...huhu.. Wafiq je berani langgar perintah..ala..ibu back up..tak pe la Wafiq..seb baik ayah tak marah tengok pic2 kat Sekayu nie...pandai ibu edit story ..haha !!!

Ape pun that day mmg best! pengalaman baru buat Wafiq ... biar kesejukan demi pengalaman yer Wafiq... ayah Wafiq kena paham nie...hihi....

4 comments:

  1. waa..bestnye mandi air terjun..fieza suka je mandi air terjun..last dulu pegi sg bendul..tu pun 2 tahun lepas..comel anak akak =)

    ReplyDelete
  2. wafiq oo wafiq..jgn nakal2..heheheh

    ReplyDelete
  3. @fieza : sg bendul tu kay mn ye ? sm ke ngn ulu bendul ??

    @wafiy : nakal budak2 macam tu laa...

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...