Sunday, February 6, 2011

Wafiq Kena Sampuk Hantu ???

salam..

arghhh..mengantuk...belum sampai ofis dah mengantuk tahap gaban...macam mana la nak lalui sepanjang hari nie...

semalam Wafiq sekejap-sekejap jaga..pastu mengamuk...5 6 kali jugak macam tu...tensyen mak aih..huhu..nape ntah Yaya pun tak tahu...cek perut tak kembung...pampers pun tak la overload...ape tak kena la Wafiq nie..

ptg semalam kami pergi air terjun Sekayu...bermandi-manda kat sana...Wafiq mengamuk tak nak balik...suka sangat la tu...nanti-nanti la Yaya buat entri kat Sekayu tu...pening nak pilih gambar...banyak sangat...

semalam lak gi melantak kat Zies Corner kat Goat Island...orang Kuala Terengganu sure tau tempat nie...kedarah chicken chop and chicken wing..mr. tmfs hentam sorang-sorang lamb chop..makan sorang dia jer..tak pelawa anak bini langsung..haha...Wafiq Yaya order mushroom soup..dia makan sikit je..nie hah ibu dia tolong perabih...dekat 11 malam jugak baru kami balik rumah...

Wafiq tertido dalam kereta...sampai rumah pun terus sambung tidur... tapi bab mengamuk tengah malam tu Yaya tak paham...nape Wafiq oiii ???? terlintas pulak kat dalam kepala nie...ke kena sampuk hantu ??? hantu kat sekayu ke ??? ke hantu Goat Island ???? huwaa...ngantuk !!!



1 comment:

  1. mintak2 xde apa2 lah tu..dia mngamuk sbb letih sangat kot.

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.