Tolong Kasihankan Suami Anda

SUAMI DAN DOSA


Aku tak mahu suamiku berdosa

Lantas aku melabuhkan jilbabku

Berusaha menutup sempurna auratku


Aku tak mahu suamiku berdosa

Lantas aku perlengkapkan diriku

Dengan ajaran agama

Agar dapat membezakan

Antara yang benar dan salah


Aku tak mahu suamiku berdosa

Lantas aku hadkan pergaulanku

Dengan yang bukan mahramku


Aku tak mahu suamiku berdosa

Lantas aku menjaga diriku

Agar terhindar dari fitnah manusia


Aku tak mahu suamiku berdosa

Kerana aku sayangkan suamiku

Dan aku tak mahu suamiku terhumban

Ke neraka jahanam kerana diriku


Aku tak mahu suamiku berdosa

Kerana aku

Aku tak mahu suamiku berdosa..



Kredit : STAY THE SAME

3 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. thanx akak..nasihat yg sgt2 bagus..

    ReplyDelete
  2. Nice entry... Dugaan kat luar tu banyak,kkdg2 alpa.......huhuhu

    ReplyDelete
  3. sedihnya thanks nasihat yg berharga

    anda di tag oleh eja soalan cepumas

    http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/02/soalan-cepumas-dari-eja.html

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post