FB

Saturday, February 12, 2011

Contest " Comelnye Berbaju Kurung"


Kali nie Yaya di tag oleh blogger EJA ....ajak join cotest comelnya berbaju kurung yg di anjur oleh blogger SITI KHATIJAH


SYARAT-SYARAT

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"
2) Link entri dengan blog
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)
5) Pendapat tentang baju kurung
6) Jadi follower blog ni
7) Tag 5 orang rakan anda


Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
  • nampak cun !
  • terserlah kesoponan dan kesusilaan..hikhik
  • lemah lembut... jalan pun ayu semacam jer..haha..tak kan nak jalan macam orang nak lompat pagar...mahu rabak kain tu..naik tangga pun satu persatu..tak leh skip anak tangga..nanti terselak nampak betis..hehe...
  • bos nak marah lebih-lebih pun tak berani..tengok kesian je..
kena letak gambar comel tapi Yaya ada gambar yang teramat comel nie jerk..erkk..

see...cun kan...pose la cam ne pun..kalo dah berbaju kurung tetap cun !!
haha..ibarat taman bergerak bak kata oneyani....


Pendapat tentang baju kurung
  • baju kurung baju sepanjang zaman
  • baju yang tak lekang dek hujan dan tak lapuk dek panas
  • boleh dipakai untuk apa jua acara dan majlis...dinner ke...ke ofis..majlis keagamaan mmg dah disyorkan..tapi kalo acara sukan mmg tak boleh..ermm..try ler pakai baju kurung gi tengok bola kat stadium..kalau ada rusuhan berlaku dalam stadium tu..parah oi..tak sempat nak lari...haha.

Tag 5 orang rakan anda



1 comment:

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...