FB

Sunday, February 20, 2011

Bila Tengah Malam .....

korang ade rutin macam yaya tak ? eh tak la rutin..cuma bila mata nie tak mengantuk..mula la rasa nak ngadap pc..time nie la Wafiq tidur ... hish Yaya nie..bukannya nak bangun buat solat sunat..mengata Yaya ler tu...hikhik..nie sebelum tidur ok .. nak buat ibadat sunat kena tidur dulu...lepas tu bangun balik....
nak tau apa Yaya buat selepas Wafiq tidur ??? jeng jeng.. jeng-jeng la sangat...hikhik...

yeay !! main game ... Yaya suka main game cari barang ... bukab setakat suka-suka je tau..game in english..boleh memperkasakan vocab korang..tak semua benda yg dia suruh kita cari tu kita tau apa dia..kalau dah tak tau nak cari macam mana..hikhik...

boleh jer korang guna hint...tapi tak mencabar la..tapi Yaya guna jugak hint..haha..tu pun bila dah 3 4 kali replay but tetap tak jumpa jugak... baru Yaya guna hint...

game yang Yaya main sekarang nie namanya Little Shop Memories ... Yaya bab donlod game nie mintak tolong mr. tmfs je ..

yaya : u.. carikan i game ...tak nak yang ganas2..perang2 tak mo...

mr. tmfs : dah tu yg mcm mn ?

yaya : hidden thing pun ok gak..

lepas beberapa hari .. beberapa hari tuh.... punya dia tak layan kehendak bini..hahha!

mr. tmfs : u..i dah letak game u kat desktop .. mainla..

yaya : ye ke.. tq.. muachh!! (hanya muachh bila dapat apa yg dikehendaki..haha!)

kalau korang pun nak main game nie .. boleh tengok sini ....

http://www.gamehouse.com/download-games/little-shop-memories

korang maen la..mmg membolat ler mata korang cari barang tersorok..haha!!!

2 comments:

  1. salam

    kak syira suka gak layan game macam ni ni...

    ReplyDelete
  2. as salam..
    wah, samalah..
    saya pun suka main game cari2 barang ni
    selalulah berebut dgn kakak (anak saya)

    ReplyDelete

TQVM ye sudi komen.. sayang korang ! ^^

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...