Saturday, January 15, 2011

Petang Jumaat 14.01.11

Petang semalam saja jalan-jalan habiskan masa kat pantai...mana lagi kalau bukan Pantai Batu Burok..hihi..tempat paling dekat dengan rumah..dgn kereta 5 minit dah sampai...kalau hujung minggu ramai betul orang..semua org nak spend masa ngan family kat sini agaknya..ada live band..kalau korang nak nyanyi boleh je..

hmm...layan gambar aje la ye...;-p


pe sal ko nie Yaya..tinggal anak dan suami kat belakang..bajet single la tu..hahha!



dua beranak.... mr.tmfs n Wafiq ...


seronoknya... kuda pun nak interframe...hihi..


boleh lagi Yaya senyum..padahal tengah semput tu dukung Wafiq yang beratnya 13kg!


pura-pura jadi pelancong !! haha..tak tahan..wei..lama dah teringin nak naik kuda!


Rm 5 utk dewasa n Rm 3 utk kanak2 ... sekali pusing je..mahal gak kan.. tak pe sbb dah lama teringin...sekali nie je...next time jgn harapp!


kuda yg kat belakang tu la td aku naik...tengok Wafiq tu...posing maut!


Wafiq sedang asyik memandang biji buah pokok rhu.. (skema tak hengat ayat!)



~~ ayah , Wafiq, ibu ~~

5 comments:

  1. o, sis kt Ganu ek, sye unisza jer, gong badak...

    ReplyDelete
  2. Ayuni...dekat aje la kita ye...kalo terserempak kat luar cam tak agaknya?hihi...

    ReplyDelete
  3. comelnya wafiq 2 jelesnya, sy pun nama wafiq jugak senarnya real name sy umur sya 22 thn haha wafiq=sentiasa berjaya/berjaya. :b

    ReplyDelete
  4. @aizat .. semoga sentiasa berjaya untuk aizat aka wafiq ..hihi..

    ReplyDelete

terima kasih sudi komen.